Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Skvaller blogg - 15 februari 2011 09:15

Hej, ja min uppdatering om skvaller och annat är inte bra , jag skulle med denna bloggen testa och se om jag skulle kunna ha en skvallerblogg men jag hinner klart INTE med en , förlåt men hoppas att alla mina få inlägg har gjort så att ni har gillat den lite iaf ! :)

Här kommer en 10 små sanningar om mig så ni får lite avslöjat...

- Mitt namn slutar på bokstaven A ;)

- Jag har 1 egen häst 

- Jag har en annan blogg utöver den här.

- Jag har också 3 egna katter + kattungar snart ?

- jag är 16 år gammal ....

- Jag har också en egen hund - blandras.

- Jag är meddlem på fb (som typ alla är? ;))

- Jag bor mitt inne i skogen

- Jag ÄLSKAR att läsa ponnysannings skvallerblogg , verkligen den bästa !

- Jag HATAR skvallerbloggar som trycker ner folk på ett dåligt sätt , så jag själv nästan mår dåligt för dems skull.


Så kan ni gissa vem jag är ? Kanske..

Men iaf jag kommer ha kvar min blogg ett tag till statestiken är på 0 ...

/NoLimitPony

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Omröstning

Bästa skvallerbloggen?
 NoLimitPony
 RSskvaller
 Ponnysanning
 Ssteget

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards