Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 22:32

Hittade ett väldigt intressant inlägg som ponnyochryttare hade skrivit, tycker det är så bra skrivet och tycker mer behöver ta del av detta, LÄS.

http://ponnyochryttare.blogg.se/2011/february/att-kopa-sig-framgang.html#comment


ca 200 besökare i dag det gillas ;)

/NoLimitPony

ps. blir ingen bra uppdatering för änns på kvällen då jag ska va borta hela dagen först stallet sen bowla ;)

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 14:49

Ägare: Emelie Svensson 

Hästens namn: Sunnie Girl

Blogg: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentar: Detta blev dagens häst för att jag tycker den här hästen är riktigt fin, föll för den direkt, så får önska all lycka för er Emelie och Sunnie Girl. :)

/NoLimitPony

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 13:29

Nu är jag också vädligt nyfiken , vilken skvallerblogg tycker ni är bäst svara i omröstningen vid menyn dessa altrnativ finns:

  

Kom ihåg att anmäla eran häst/ponny till dagens häst!

/NoLimitPony

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 11:31

Ist för dagens blogg kommer jag ha dagens häst, alltså ni länkar till er blogg eller länk till en bild på er häst och jag utser nästan varje dag "dagens häst" (ponnysar får såklart också vara med).

Jag kommer ha med i inlägget om dagens häst,

- Bild på hästen

- Text vad jag tycker om hästen 

- address till hemsida/blogg där ni hittar ägare och hästen/ponnyn 


Låter kul va?


/NoLimitPony

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 10:37

Hej !

Fick ett meddelande av en läsare som skrev att:

RSskvaller och ponnysanning har samma som driver bloggen , jag tror då inte på detta men det kanske är så , vad tror ni?.

    

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 09:39

Så nu ska Nolimitpony börja med "dagens blogg" (inget wb dom andra bloggarna , och om ni tycker det så skriv det) ... Skicka in blogg tips , har KANSKE dagens blogg men det uteses snart!


/Nolimitpony

Av Skvaller blogg - 12 februari 2011 08:59

Ja detta såg jag då när jag tog min morgontur bland alla bloggar.

Wb skvallerblogg ? Nej det tycker jag inte, att jag har och designen , ja den är lite tråkig med den är bara för ett litet tag ..


Jag själv tycker bara det finns två läsvärda skvallerbloggar ....

Men om ni vill ha den rolig, SKICKA IN TIPS i min "frågelåda" ;) Skvaller, bloggtips ALLT , allt är kul att få , men just nu har inte så mycket hänt i blogg världen men vi får väll se .. 

/nolimitpony

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Omröstning

Bästa skvallerbloggen?
 NoLimitPony
 RSskvaller
 Ponnysanning
 Ssteget

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards