Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 23:53

Läsarna är lite osams med dressyrmupparna ? iaf några .. men kör hårt dressyrmupparna eran blogg är grymt bra.

/nolimitpony 

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 23:27

Jajamen så är det , det tycker iallafall jag som detta , som ponnysanning och topriders hade gjort:

Faktiskt lite roligt att våga "busa" lite med sina läsare ! ;)

/Nolimitpony 

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 21:58

Kollar ju alltid runt på bloggar på kvällarna och hittade den här bloggen:

http://riktigthastskvaller.webblogg.se/

Ennu en skvallerblogg men den är startad för längesen och ingen uppdatering på länge , någon som kännt till den här bloggen innan ?


Nyfiken. / Nolimitpony

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 18:55

Hej!

Tittade runt lite och hittade det här på ponnysannings "frågelåda" (som jag kallar det):

  

Hoppas ni inte dömmer min blogg efter designen för just nu har jag standard design och försöker komma på nya bra färger men annars kul att ni länkar till bloggen (:

När jag inte har något för mig så kikade jag runt lite i både stora och små bloggar och hittade detta gulliga schabrak:

Åh så gulligt tycker jag med hjärtan på , vad tycker ni ?

/Nolimitpony 

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 17:09

Ja skvaller och sånt kommer i morgon vill mer "starta upp" bloggen i dag  . :)

Skvaller bloggar tycker dom är så roliga det är därför jag starta en och den bästa jag tycker som jag alltid har läst är ponny sanning ! (http://ponnysanning.blogspot.com/) Skriver bra och dom bästa skvallrena.

Tyckte också att Topriders va väldigt bra.   


Så hoppas ni kommer gilla min blogg och som sagt skvaller i morgon om jag inte hittar något intressant i dag!.

/Nolimitpony

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 16:44

Ja nu kommer ett lite små gulligt inlägg om bloggarnas hästar:


Sara Carlssons häst (http://carlssonpataket.blogg.se/) kärt barn har många namn:

Gulligt :)

och hitta detta på en "mini blogg", enns häst Estrid som den hätte kan man kasta om alla bokstäver så blir det Restid , gulligt faktiskt.

/ Nolimitpony 

Av Skvaller blogg - 11 februari 2011 16:30

Ja, varmt välkomna till den nya skvallerbloggen NO LIMIT PONY !


Hoppas ni kommer gilla min skvaller blogg och snart börjar skvallrena när jag hittat dom. 

Har just nu ingen mail så ni kan maila så ni får skriva i frågerutan eller en kommentar om ni har skvaller eller annat. :)


Men ha det så bra alla så återkommer jag med uppdatering snart kram 

/Den nya skvallerbloggen no limit pony

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011
>>>

Omröstning

Bästa skvallerbloggen?
 NoLimitPony
 RSskvaller
 Ponnysanning
 Ssteget

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards